fredag den 7. september 2012

Vintage Dating Tips stadig gælder?


Ikke længe efter at jeg opdagede dette citat på Facebook: Chivalry er ikke død. Det bare forladt og fulgt hvor "være dame som" gik. - Jeg fandt en vintage artikel fra 1938, sødt berettigede Tips til enlige kvinder.

Jeg tror, ​​at min favorit perle fra 1938: Drik ikke for meget som en mand forventer, at du holde din værdighed. Drinking kan gøre nogle kvinder klogere, men de fleste bliver fjollet.

Naturligvis har meget ændret sig for enlige kvinder og mænd siden 1938. Jeg tror, ​​at idéen om, hvordan en kvinde skal opføre sig har ændret sig så meget, ville du være hårdt presset for at finde de traditionelle synspunkter som disse.

Jeg ved ikke, om dette er en god ting eller en dårlig ting, selv om. Er vintage dating tips, der taler om de forventninger "lady lignende adfærd" stadig er gældende i dag? Betyder det forklare den manglende ridderskab i dag?

Er mænd langsom til at være mere ridderlig, fordi de ikke rigtig se, at meget dameagtig adfærd, der fortjener det?

Hvilken slags dating tips tror du vores forældre og bedsteforældre blev givet, da de var single? Har de nogensinde passere nogen til dig der stadig er relevante?

Af Wise Diva, Misadventures i Atlanta Dating Blog